Friday 9 September 2016

Muzyka na każdą porę roku

Hejka 
Dzisiaj trochę nietypowy post. Jakiej muzyki słucham na każdą porę roku ? Zacznę od tego jakich wokalistów i zespołów słucham głównie ☺




1.Twenty One Pilots :

2. Melanie Martinez :


3.One Direction :


4.Sia :


***




W każdą porę roku mam ochotę słuchać czegoś innego. Raz radosne i szalone piosenki, przy których od razu mi się chcę tańczyć i skakać, a raz spokojne i wolne.
Pewnie zależy to od zmiany pogody i samopoczucia. 
Należy pamiętać, że każdy z nas mam inny styl jeden może słuchać disco polo, a drugi metaliki.
 U mnie nie można określić jaki dokładnie mam styl, ponieważ słucham tego co mi się spodoba.

WIOSNA :





LATO:






JESIEŃ:







ZIMA:








To by było na tyle. Dzisiaj tak krótko. Jak tam minął wasz pierwszy tydzień szkoły.
Ja nadal tęsknie za wakacjami i czekam na kolejne.

No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.