Sunday 2 April 2017

Idź za tym, co kochasz...




Prawie wszyscy,co nie ukończyli jeszcze szkoły zastanawiają się czy znajdą odpowiedni dla siebie zawód, aby móc spokojnie utrzymać siebie i rodzinę. W większości z nas nie bierze pod uwagę, co w życiu codziennym sprawia nam przyjemność, a za niektórych decydują rodzice. Ja na szczęście od samego początku mam wolną drogę i sama mogę wybrać, co chce robić w przyszłości. W podstawówce zaczęłam myśleć o tym, aby pójść na prawo i zostać notariuszem. Przez kolejne lata moje plany się nie zmieniały do czasu... 
Kiedy moja edukacja w gimnazjum się zakończyła wybrałam profil humanistyczny. Nagle stwierdziłam, że jednak prawo to nie moja bajka. Codziennie o tej samej porze wstawać do pracy i mieć na co dzień podobne obowiązki. 
TO NIE DLA MNIE! 
Chcę zwiedzić większość świata, podróżować, poznawać nowe kultury, a co najważniejsze chcę  tworzyć. W drugiej klasie gimnazjum zaczęłam oglądać filmiki na Youtubie wcześniej mnie do tego nic nie ciągnęło. Potem nagrałam kilka swoich pierwszych filmików prywatnie dla siebie, aby się sprawdzić. W liceum dostaliśmy zadanie żeby  nagrać film. Nawet mi się to spodobało. Potem kolejny i tak dalej. Już teraz wiem, że chce tworzyć filmy, zostać reżyserem. Przez te kolejne lata w liceum będę próbowała rozwijać się w tym kierunku i pójść na studia. 
Jak wiadomo zawód reżysera nie jest łatwy, a jeszcze trudniej jest się wybić młodym reżyserom. Przez ten post chce wam pokazać, że powinniśmy zacząć w siebie wierzyć. Nie ma rzeczy niemożliwych. Jeżeli będziemy się starać i się nie poddamy dojdziemy do upragnionego celu. 
Nikt nie ma łatwo w życiu, ale czasem warto w życiu się poświęcić.


Snpachat: @klausia420
Instagram:byklausia
Youtube: Klausia
Fanpage: Klaudia Halczuk




No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.