Monday 17 July 2017

Brak tematu....

Cześć wszystkim postanowiłam, że ograniczę na razie media społecznościowe.
Nie mam żadnych zdjęć, więc wstawiam wam mój widok z okna :) 


Ostatnio zauważyłam, że wszystkie media typu Facebook, Snapchat, Instagram, itd zabierają większość mojego czasu. Moje dni przez to wyglądają tak samo. Wstaję sprawdzam wszystkie wiadomości, aktualności itd, po czym idę się ogarnąć, sprzątam pokój, pomagam w przygotowaniu obiadu  i resztę dnia zazwyczaj spędzam z telefonem w ręku lub przed komputerem, tv, w między czasie jeszcze  coś podjadam  , ok. 22 idę się wykąpać i włączam jakiś serial.
Postanowiłam, że od teraz będę w  każdy poniedziałek ok.18 wstawiać dla was post. Jeżeli macie jakieś propozycję o czym byście chcieli czytać zapraszam na grupę:


która została stworzona specjalnie do integracji czytelników, abyście mogli dzielić się swoimi pomysłami i spostrzeżeniami. Możecie również pisać do mnie na Fanpage'u 

  lub na moim prywatnym profilu na Facebooku.
Wiadomości i resztę aktualności będę przeglądać w każdy poniedziałek od godz. 14:00.
Odpowiadam na każdą wiadomość :)
Na dzisiaj to już tyle :)
Czekam na wasze pomysły :)


instagram



No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.