Tuesday 1 August 2017

Lookbook




Słaby internet od kilku dni powodem pojawienia się tej notki dzień później.
NOWY FILM 


Za nami już połowa wakacji, a nie dawno co dopiero się zaczęły. W gazetkach i telewizji pojawiają się już reklamy z przyborami do szkoły. Halo dajcie jeszcze  żyć wakacjami! 
***
Przychodzę dzisiaj do was  z jedną ze stylizacji najnowszego lookbooka, do którego link jest podany wyżej. Tym razem postanowiłam, że uszyję  spodnie. Potrzebowałam materiał, krój spodni i podstawowe rzeczy takie jak nożyczki, igła, nitka, kreda...
Do zrobienia kroju  wykorzystałam stare spodnie które rozprułam. Następnie odrysowała 2x przód i 2x tył na materiale. Szkic był większy niż rzeczywisty rozmiar kroju, do tego nogawki zrobiłam krótsze i proste.  Filmik składa się z dwóch części. W pierwszej jest lookbook z trzema stylizacjami z udziałem spodni, w drugiej znajduję się skrócone DIY wykonania. 
Pierwszy projekt spodni uważam za udany :)

Aby być na bieżąco zapraszam was do obserwowania mnie na moich social media:









MIŁYCH WAKACJI :) 

No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.