Monday 11 January 2016

Jaki dla mnie był 2015?

     Dla jednych był to udany rok. Spełnili kilka swoich małych bądź dużych marzeń, a drudzy wręcz przeciwnie. Niech ten kolejny rok będzie dla każdego udany. :)

Dla mnie był to raczej dobry rok, choć zdarzały się też nie za dobre chwile. W 2015r. poznałam dużo ciekawych ludzi, przeżyłam wiele przygód, a przede wszystkim postanowiłam założyć właśnie  tego bloga. Było to m.in. jedno z moich postanowień na tamten rok.



*Kolejnym moim postanowieniem było przefarbowanie włosów na różowo.  :)


* Zrobiłam grzywkę :)


A tak poza tym 2015r był bardzo udany. Mam nadzieję, że ten będzie jeszcze lepszy :)

A jaki dla was był 2015r?




*MEMORY BOX*

Przygotowałam dla was moją propozycję jak możecie przyozdobić swoje Memory Box na 2016r. 

Będziemy potrzebować :
-stare pudełko;
-nie potrzebne płyty;
-kartkę;
-pisaki;

Na początku tniemy płytę na małe kawałeczki i przyklejamy na brzegach pudełka :)

na kartce piszemy Memory Box 2016, przyklejamy i gotowe.
 Teraz wystarczy tylko zebrać do niego rzeczy z tego roku i podsumować pod koniec swoje wspomnienia :)

* * *
Przepraszam, że ten post dodaje dopiero teraz, ale mam bardzo dużo nauki przed egzaminami.
W 2016r postaram się pisać o wiele więcej postów i być bardziej aktywniejsza. 

No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.