Monday 18 January 2016

Snow :)

Dzisiaj troszkę nietypowy post. Mianowicie nareszcie spadło więcej śniegu. Można jeździć na sankach i lepić bałwany. Może to dziwne, ale dopiero poczułam atmosferę i magię Świąt Bożego Narodzenia. Długo czekałam na śnieg na szczęście w końcu spadło go dużo. Czym była by zima bez śniegu i tego małego dreszczyku z zimna? 



Każda pora roku ma swoje plusy i minusy. Na wiosnę wszystko budzi się do życia , latem jest bardzo ciepło i słonecznie, jesienią kolorowo od liści, a zimą...
Zimą na ziemi pojawia się cudowny biały puch z którego można lepić bałwany, rzucać się śnieżkami oraz jeździć na sankach, nartach, itp. Wszystko jest białe, a drzewa wyglądają jakby miały na swoich gałązkach dużo waty.  Zwierzęta śpią w swoich domkach  i czekają do wiosny. Oczywiście musiałam wykorzystać ten piękny moment gdzie jest tyle śniegu i wybrać się na sesje. Było bardzo zimno, ale dałam radę. Mam nadzieję, że u was również spadł śnieg i możecie cieszyć się z tej chwili :)




No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.