Saturday 26 March 2016

Wielkanoc z DIY :)

Przychodzę dzisiaj do was, aby pokazać wam moją propozycję ozdobienia jajek wielkanocnych w nietypowe wzory. 

Zastanawiałam się dzisiaj jakie wykonać zdobienie. Szukałam inspiracji i wpadłam na pomysł żeby zrobić różne postacie. Zainspirował mnie m.in. Pinterest , a oto mój efekt końcowy :) 





1. Smerfy :) 





2. Spider- Man :)



3. Angry Birds :)





4. M&m's :)



5. Emotikona :)



6. Minionki :)




7. Jeżeli nie masz pomysłów możesz po prostu puścić wodze fantazji i tak ozdobić pisankę :) 


Do malowania jajek użyłam barwników i pasteli olejnych :)

WIELKANOCNY ZAJĄC :)

Mam dla was jeszcze propozycję przy zdobienia wielkanocnego stołu będziecie potrzebować jedynie:

-białą kartkę;
-pastele, mazaki, ( wszystko według uznania);
-rolki po papierze toaletowym;


* Rolki malujemy na różne kolory;

* Z kartki wycinamy uszy i oczy po czym przyklejamy do rolki :)

Tak prezentują się gotowe wielkanocne zajączki :)  





Mogą służyć jako opakowanie na chusteczki na stół :)



Na koniec chciałabym wszystkim życzyć Wesołych Świąt, smacznego jajka oraz przede wszystkim mokrego dyngusa :) 

No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.