Thursday 21 April 2016

My beauty zone

Hejka egzaminy już za nami więc pora zacząć regularną serię na blogu. Ostatnio w swojej szafie znalazłam spodnie, które były odrobinę za długie, dlatego postanowiłam je podwinąć, a przy okazji nadać im nowy urok.




Przerobione spodnie bardzo mi się spodobały więc pomyślałam, że będę się dzielić z wami moimi pomysłami na przerabianie starych ciuchów. Oprócz podwinięcia zrobiłam dziury na kolanach. Są bardzo łatwe do wykonania. Niestety nie mam zdjęć jak podwijałam i robiłam dziury, ale z tym raczej nie będziecie mieli problemu. Przygotowałam dla was dwie stylizacje z udziałem tych spodni mam nadzieję,że wam się spodobają. Seria "My beauty zone" będzie się pojawiać co dwa tygodnie. Mam nadzieję, że się spodoba. 



Stylizacja 1. Na luzie 












Stylizacja 2. Wyjściowa 











Zapraszam do komentowania posta, Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj 



No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.