Sunday 15 May 2016

LIEBSTER BLOG AWARD

Hejka ☺ przychodzę dzisiaj do was z LBA, ponieważ zostałam nominowana przez 
serdecznie polecam i zapraszam na jej bloga 




1.Ile prowadzisz swój blog? + jego krótka historia ;)

Blog prowadzę od sierpnia 2015r. Myślałam na samym początku, aby założyć vloga, ale po wielu namysłach stwierdziłam, że blog na sam początek będzie najlepszym rozwiązaniem. Pierwszy wpis opublikowałam 13 sierpnia i był moim przywitaniem ---> ( Coś o mnie ). Na samym początku blog miał służyć jako rozrywka założony tak sobie bo miałam na to ochotę, ale przerodził się w pasję. 


2. Kim chcesz być w przyszłości?

W przyszłości chciałabym studiować prawo i zostać notariuszem oraz założyć własną kancelarie. 


3.Czy miałeś/aś jakieś blogi przed twoim aktualnym? Jeśli tak, to ile?

Miałam przed tym blogiem tylko jeden, w którym chciałam pisać różne opowiadania, a skończyło się na jednym poście 


4. Co daje ci inspirację do pisania postów?

Moją inspiracją najczęściej jest rozmowa z przyjaciółką, czytanie książek czy też własne rozmyślenia  



5. Twoje największe marzenie? ;)

Chciałabym zwiedzić świat, skoczyć na bungie i nauczyć się chińskiego. Chciałabym również założyć vloga i mieć udaną rodzinę 


6. Co zmotywowało cię do pisania bloga? 
Hmmm... Co mnie zmotywowało ? Najbardziej to moja przyjaciółka, która mnie zawsze wspiera 


7. Jak wyglądały twoje początki?

Szczerze to na początku jak założyłam bloga nie miałam pojęcia, że trzeba się promować myślałam, że jak napiszę post to ludzie od razu zaczną komentować, a tu cisz 0 komentarzy co robić? znalazłam grupy na fb, w których postanowiłam udostępnić bloga i tak oto ludzie zaczęli komentować i obserwować, a ja znalazłam dużo ciekawych blogów, które mnie zaciekawiły 


8. Jak zdefiniujesz słowo "czytelnik"?

Czytelnik to osoba, która czyta blogi z zainteresowanie, która w komentarzu poda swoją szczerą opinie na temat danego postu. Zaobserwuje blog jeżeli mu się spodoba i nie zostanie do tego zmuszona 


9. Jak oceniasz swoje życie?

Myślę, że jest na razie bardzo dobrze tak 8/10 ☺ 




10. Podaj swoje wady i zalety które widzisz w sobie.

Wady :
-mam słomiany zapał
-Wrażliwa;
-Nerwowa;

Zalety:

- Asertywność;
-Pomocna;
-Przyjacielska;






11. Gdy skończysz 20/30/40 lat, myślisz że dalej będziesz prowadzić swojego bloga?

Bardzo bym chciała i mam nadzieję,że będę prowadzić go bardzo długo 

Dziękuje bardzo za nominację ja nominuję 8 blogów :



A oto pytania :

1. Dlaczego i kiedy założyłaś/eś bloga?
2. Czy posiadasz jakąś pasję/hobby nie związane z blogiem?
3.Czy masz w życiu jakiś cel?
4. Ulubiony blog i dlaczego.
5. Jak wyglądały twoje początki z blogiem?
6.Ulubiony film/książka.
7.Kim chcesz zostać w przyszłości ?
8. Jak reagujesz na miłe komentarze, a jak na tzw. hejty?
9.Planujesz przyszłość związaną z blogiem?
10. Jak zareagowali twoi znajomi jak dowiedzieli się, że prowadzisz bloga?
11. Co motywuje cie do pisania?

Powodzenia dla nominowanych 

No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.