Tuesday 24 May 2016

Pierwszy vlog ☺

 Hejka   Na początku przepraszam, że nie było "My beauty zone", ale nie miałam czasu, a w  weekend przyjechała do mnie moja przyjaciółka również blogerka  z http://szymanska88.blogspot.com/  ☺.







W tym tygodniu nie było serii, ale za to przygotowałyśmy dla was vlog z "nocki". To mój pierwszy vlog więc jakiś super to on nie jest. Z góry przepraszam za słabą jakość, ale nie mam sprzętu do nagrywania. Miał być również challange, ale się nie nagrał.
Trochę się trzęsie, ponieważ mój brat nas nagrywał  Dorzucam jeszcze kilka zdjęć z naszej sesji 







Zapraszam na vloga 




Mam nadzieję, że post się spodobał. Jeżeli masz jakieś uwagi to napisz do mnie 
Zapraszam do komentowania i obserwowania  .Skomentowałeś wyczekuj mnie u siebie.
Wpadnij na insta --->byklausia
Miłego dnia 

No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.