Saturday 4 June 2016

My beauty zone #3

Hejka ☺dzisiaj kolejny post z serii "My beauty zone". Tym razem nie będą to spodnie,a t-shirt. Zapraszam do czytania.




Znalazłam u mojego taty w szafie t-shirt , w którym nie chodzi , więc postanowiłam, że go przerobie bo jest na mnie za duży.

Na początek rada jak chcecie zrobić t-shirt wiązany jak ja to nie przecinajcie koszulki tylko tak :


Będzie to wtedy wyglądać nieestetycznie i koszulka będzie się strasznie układać. Ja do takiego wycięcia zrobiłam 'trójkąt' jeżeli można to tak nazwać:


   Obcięłam dół oprócz trójkąta :

 i związałam na supełek 



Jak zawsze przygotowałam dla was dwie stylizacje 


Stylizacja 1.









Stylizacja 2.











To by było na tyle 
Już nie długo zakończenie roku szkolnego, mam nadzieję, że wszyscy zdajecie 
Będziecie mieli paski? 

Każdy wasz komentarz mnie motywuje do dalszego pisania 
Nie bądź obojętny i skomentuj, zostaw link do siebie, a na pewno wpadnę 
Do zobaczenia 

No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.