Monday 4 July 2016

Holiday inspiration

Hejka  
Jak pewnie zauważyliście szybko minęły 10 miesięcy stresu, dobrej zabawy, a przede wszystkim naszej nauki w szkole. W końcu nadeszły oczekiwane 2 miesiące wakacji, dlatego na ten okres postanowiłam stworzyć serie ''Holiday inspiration''





Jak sama nazwa wskazuję będą to wakacyjne inspirację. Na blogu m.in. pojawią się posty DIY oraz stylizację.☺

Ostatnio moją uwagę przyciągnął styl boho. Nie chodzi tu głównie o modę. Styl ten wykorzystuję się również w  dekorowaniu wnętrz, czyli różnego rodzaju kolorowe dywany na ścianę, pufy, czy też dodatki  typu gałęzie. Krótko mówiąc jest to styl, który łączy hipisowskie kolory z oryginalnością bohemy. Co do mody elementami, które rozróżniają ten fason są dżinsowe kurtki, szerokie paski, futrzane kamizelki oraz długie i luźne spódnice.☺

Postanowiłam, aby razem z tą serią zrobić akcję na instagramie. Wystarczy tylko, że dodacie swoje wakacyjne zdjęcie z inspiracją może to być, np. stylizacja, jedzenie, miejsce i oznaczycie je  hashtagiem:
#summerofklausia
Najlepsze, które wybiorę pojawią się w ostatnim poście tej serii 

Przygotowałam dla was wakacyjną stylizację.

Zapraszam do udziału w akcji!☺ 













mój instagram : byklausia 
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania bloga ☺

No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.