Sunday 10 July 2016

Holiday inspiration #2

Hejka
Dzisiaj chciałabym się z wami podzielić moim pomysłem DIY, na który wpadłam dosłownie w ten niedzielny poranek .




Powiedzmy, że będzie to w stylu boho, a mianowicie dekoracja do mieszkania typu "terrarium".
Na początku potrzebny nam słoik, który służyć ma jako podstawa.
Ja użyłam dwóch mniejszych.


Na sam spód dałam białe kamyki, które po prostu pozbierałam na podwórku i opłukałam pod wodą. Możecie również użyć kupnych.


Kolejna warstwa to czarna ziemia. Najlepiej, aby była kupna.


Na ziemię nałożyłam zwyczajny piasek. 
( Tak wiem nie trafiłam do słoika i rozsypałam. )


Na samą górę dałam troszkę bazaltu i kolorowych kamyczków.
( Oczywiście, te które znalazłam na podwórku. )


Na samym końcu przy zdobiłam słoiki bratkami.
Może to nie jest jakieś piękne, ale chciałam wam przekazać moją wizję. 





Z miłą chęcią chciałabym zobaczyć wasze dzieła, ale nie tylko te.
Wykonajcie zdjęcie swojego projektu  DIY, stylizacji, miejsca czy też ulubionej rzeczy, np książki.
Dodajcie zdjęcia na instagrama i oznaczcie je hashtagiem:

 #summerofklausia

Najlepsze ukażą się w ostatnim poście tej serii.
Przykładowe zdjęcia jakie możecie wykonać:






Mam nadzieję, że pojawi się kilka zdjęć. Tylko nie zapomnijcie o hashtagu!!! 
Mam nadzieję, że post się spodobał.
Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga.
mój instagram: byklausia

No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.