Saturday 13 August 2016

To już rok !!!

 Hejka 
Pewnie część z was zastanawia się czego rok, o co chodzi. Dokładnie dzisiaj mija równo rok od dodania mojego pierwszego postu na tego bloga. Jak to się wszystko zaczęło?


Ten blog był założony spontanicznie. Jednego dnia wymyśliłam sobie, że będę go prowadzić, a kilka dni potem pojawił się pierwszy post. Początki nie były łatwe nie wiedziałam, że trzeba się promować, więc o moich pierwszych kotkach nikt nie wiedział, nawet  o blogu. Pewnego dna przeglądając facebooka zauważyłam grupę, która była poświęcona blogerom. Kiedy do niej dołączyłam okazało się, że ludzie podają tam swoje blogi i zachęcają do odwiedzenia. Postanowiłam, dodać swój. Po jakimś czasie ludzie zaczęli odwiedzać mój tzw. pamiętnik internetowy. Osób było coraz więcej, przy postach pojawiły się pierwsze komentarze jak i obserwatorzy.


Pomimo,że minął rok nadal jestem początkującym blogerem i uczę się na błędach.
Jestem świadoma osób, które będą to krytykować, choć jest to moje życie i mój blog.
W skrócie powiem wam, że nie zamierzam kończyć tylko na nim. Rozmyślam kwestie założenia kanału na youtubie. 


Jak pisałam w ostatnim poście będą zmiany, przede wszystkim w tekstach.
Troszkę się rozpisałam.
Niedawno na facebooku ruszył mój fanpage, na którego wszystkich zapraszam, aby śledzili kiedy pojawi się kolejny post : 

mój inatagram : 

snapchat: 


Dołączam kilka moich fotek  z wakacji i oczywiście filmik 








* * *






No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.