Wednesday 3 August 2016

Summer 2k16

Cześć i czołem 
Wracam do was po mojej ponad dwutygodniowej przerwie. Część z Was pewnie widziała na moim snapie ( klausia420 ), że wyjechałam do rodziny do Zabrza. Udało mi się nawet znaleźć  czas na sesję. Razem z moją kuzynką wybrałyśmy się na miasto odkryć jakąś dobrą scenerie.

Wracając dzisiaj do domu , spotkałam bardzo miłego pana, który podróżował tym samym pociągiem co ja. Rozmawiało na się świetnie. Kiedy wysiadł na swojej stacji zastanowiłam się:

 O czym ja właściwie prowadzę tego bloga?

Doszłam do wniosku, że pora wprowadzić zmiany. Muszę w końcu wziąć się za siebie i wiedzieć czego dokładnie chcę. Po długim namyśle postanowiłam, więc pisać ciekawsze teksty. Skupić się bardziej na nich i przyciągnąć nimi grupkę osób, które się tym zainteresują i dadzą trochę do myślenia. Mam nadzieję, że Was nie zawiodę.


Idąc na sesję nie obyło się bez kilku ''gapiów'' no dobra może trochę więcej. Patrzyli jakby zauważyli wariatkę, która dopiero co uciekła  z psychiatryka. Lubię się wyróżniać i nic tego nie zmieni.
 Przechodząc obok parku zauważyłyśmy przytulne miejsce z kwiatami.  W trakcie sesji, podszedł do nas chłopak, który zaproponował wykonanie wspólnego zdjęcia. Zgodziłyśmy się.
To miłe kiedy ktoś podchodzi i zagada, żeby wykonać wspólną fotografię, nawet jak nie zna tej osoby.
Nie bójmy się zagadywać do ludzi, bądźmy odważni i podejdźmy. Nie róbmy zdjęć z ukrycia, a tym bardziej nie wstawiajmy postów na spotted jeżeli mamy możliwość rozmowy  z daną osobą.
Pozdrawiam Łukasza
instagram tego pana : silver9494


Chciałabym podziękować jednej osobie, a mianowicie mojej kuzynce, która pomogła mi się przełamać. Zaczęłam prowadzić snapa i nie wstydzę się już, że mam bloga. Zawszę znajdą się osoby, które nie będą tego akceptować, gdyż zazwyczaj czują zazdrość.
Zdjęcia wykonała moja kuzynka.
instagram: patu_xo

Zapraszam na snapa i instagrama, aby śledzić kiedy pojawią się posty 

W kolejnym poście pojawi się vlog z wyjazdu !!!

A wy gdzie spędziliście wakacje ??
























No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.