Monday 31 October 2016

Zmiany

Cześć 
Na samym początku przepraszam za tą miesięczną przerwę. Nie będę tłumaczyć z jakiej przyczyny.
Czy posty będą się pojawiać regularnie? Tego wam nie mogę obiecać.








Długo się zastanawiałam o czym wam napisać po tej nieobecności. Czuję, że ostatnio straciłam wene. Mam nadzieję, że ta przerwa się już nie powtórzy.
Jak mogliście zauważyć zmienił się dotychczasowy wygląd bloga. Nie ma już różowego tła, a boczny pasek znajduje się na dole. Menu umieściłam na samej górze.


 Co u mnie?

Ścięłam włosy choć obiecałam sobie, że będę zapuszczać do pasa. Potrzebowałam zmiany. Zafarbowałam je również na głęboki ametyst :)
Założyłam  kanał na youtubie ( LINK DO KANAŁU ), więc co jakiś czas będę tam coś dodawać. Możecie już zobaczyć filmik z wyjazdu klasowego do Wrocławia.
Jeżeli macie jakieś pomysły na filmiki, które byście chcieli zobaczyć to piszcie w komentarzach.




Ale koniec tych przyjemności teraz biorę się ostro za siebie. 
Mniej leniuchowania więcej pracy!
Dorzucam kilka zdjęć z wyjazdu :)
Miłego oglądania :)


A zapomniałabym

MIŁEGO HALLOWEEN ! 













No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.