Wednesday 28 December 2016

MY BEAUTY ZONE #4

Po kilku miesiącach jeszcze przed nowym rokiem postanowiłam wrócić do serii MY BEAUTY ZONE. Mam mnóstwo pomysłów na kontynuację tej serii. Dzisiaj przygotowałam dla was metamorfozę jeansów. 



Znalazłam ostatnio jak porządkowałam szafę jeansy, których nie  nosiłam. Postanowiłam nadać im uroku. Zrobiłam dziury na kolanach w jednej nogawce większą. Do metamorfozy użyłam 
-pisaków do tkanin;
Poszukałam wzoru, który będzie idealnie pasował. Postawiłam na kwiaty.

Naszkicowałam je w wybranym miejscu na spodniach, po czym poprawiłam wzór pisakami do tkanin i pokolorowałam. 

 Nic trudnego po skończonym rysowaniu  wystarczy je tylko wyprasować. Ja do spodni przeszyłam nowe guziki, podwinęłam nogawki i gotowe. A tak prezentują się gotowe jeansy :)











Zapraszam was również na:
mój kanał na yt: Klausia
fanpage: Klaudia Halczuk
instagram: byklausia
snapchat: klausia420

No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.