Sunday 25 February 2018

Przerwa od blogowania. Czy usunę bloga?




Nie planowałam dłuższej przerwy od bloga. Miał to być góra miesiąc.Chociaż muszę przyznać, że dzięki tej pauzie mogłam sobie na spokojnie wszystko przemyśleć. Były myśli o zawieszeniu  bloga na rok może i dłużej. Był dłuższy okres, w którym nie miałam weny, ani chęci do czegokolwiek. Do tego coraz więcej nauki i stresu. Nie było łatwo i nadal nie jest. Podczas mojej przerwy postanowiłam się skupić bardziej na sobie i nauce. Wprowadziłam w swoje życie kilka drobnych zmian. Najważniejszą dla mnie była zmiana fryzury. Na początku grudnia ścięłam włosy dokładnie 32cm. Zaczęłam ćwiczyć, aby zadbać o figurę. Skoncentrowałam się również na tworzeniu filmów. Mam przygotowanych kilka scenariuszy, które mam nadzieję zrealizować w tym roku. Jeszcze nad wieloma rzeczami muszę popracować. Prawda jest taka, że dopadł mnie pierwszy kryzys blogowy. Postanowiłam jednak wziąć się w garść i wrócić. Każdy z nas potrzebuje czasem trochę odpocząć.
A tak w ogóle to pierwszy post w 2018r. Mam nadzieję, że ten rok będzie o wiele lepszy niż poprzedni. W rezultacie to ostatni rok mojego życia jako nastolatka przed 18+. Muszę przyznać, że trochę stęskniłam się za blogowaniem. Na dzisiaj to już tyle. Widzimy się w kolejnym poście. :)




No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.