Saturday 16 July 2016

Holiday inspiration #3

Hejka
Dokładnie 12 lipca, we wtorek, skończyłam 16 lat (w końcu).
W pewnym sensie zaczynam nowy etap w życiu.


Jak pewnie zauważyliście mam fioletowe włosy. Ja już taka jestem, że muszę sprawdzić, przetestować jak będę wyglądać jeżeli coś w sobie zmienię. Niedawno co ścinałam włosy, farbowałam na różowo, a teraz postanowiłam zapuszczać i zafarbować na fioletowy.
Nie wiem dlaczego ten kolor to było spontaniczne.

Nowy etap

Dopiero co kończyłam podstawówkę, a tu już liceum. 
Czas tak szybko leci. Teraz czeka mnie nowa klasa i szkoła. Mam nadzieję, że będą to 3 niezapomniane lata.

Dzisiaj przygotowałam dla was stylizację jak ostatnio w stylu boho.
Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobają.
Zapraszam was serdecznie na mojego snapa blogowego, którego niedawno założyłam, oraz na instagrama.

A teraz kilka zdjęć z sesji:
PS. tak wiem, że mam pogniecioną sukienkę.













No comments :

Post a Comment

Powered by Blogger.